niedziela, 3 lipca 2016

Zapomnienie czyli mój najgorszy koszmar


Witam was bardzo serdecznie jak zawsze dawno nie pisałem,lecz jak wiecie czas coraz szybciej płynie kiedy masz coraz więcej do robienia.W dzisiejszym poście chciałbym uhonorować mojego przyjaciela,który zmarł podczas służby w wojsku.
Tytuł posta nie odnosi się do mnie,lecz do mojego wcześniej wspomnianego przyjaciela.Z powodu wielkiej papki w głowie spowodowaną 2 rocznicą śmierci mojego kumpla chciałbym opowiedzieć moją perspektywę oraz możliwe przy okazji pomóc osobą które są bądź były w podobnej sytuacji.Jeśli ktoś ma słabą głowę nie radzę tego czytać z powodu dużej zawartości smutku podczas pisania a nie jestem osobą która czerpie przyjemność z zasmucania ludzi.
Z powodu cenienia prywatności nie chce ujawniać mojego znajomego imienia,mam nadzieję,że to zrozumiecie i nie będziecie się o to wypytywać.
Przejdźmy do tematu posta,wydaje się prosta odpowiedź nie zapominaj zapisz na kartce itp. Lecz niestety tak prosto  nie jest,chciałbym wierzyć sam,że każdy którego poznałem zapamięta moją krzywą mordę lecz niestety to mało prawdopodobne.Jestem osobą która nie zawaha się krzyczeć na rynku do osoby którą tylko 1 w życiu się widziało i ją przywitać. Często zapominam imiona to fakt ale twarzy praktycznie nigdy więc naprawdę jeśli kiedykolwiek słyszycie człowieka który leci w waszym kierunku i krzyczy ,,Ej Ty!Czekaj!" to na pewno ja.Chciałbym,żeby każdy szczerze tak miał,żebyśmy nie wstydzili się zawołać kogoś przywitać w końcu znasz tą osobę i nie można tak se ją zapomnieć!Kocham moich znajomych tak samo nie ma lepszych i gorszych to jedyna rzecz która trzyma mnie jeszcze na tym świecie,lecz mam żal do siebie,że nie mają ze mnie pożytku.Smuci mnie to,że ja nie dbam o własną opinie mógłbym się rzucić w ogień za znajomym nie patrząc co inni myślą.Mnóstwo ludzi myśli,że to zaleta lecz sądzę szczerzę to jest wada.Mam wrażenie,że przez to zaniżam im opinie chociaż sądzę,że nie powinno na tym świecie być czegoś takiego jak system opinii o człowieku.Każdy w życiu popełni błędy mnóstwo błędów,lecz sądzę,że te błędy są jak bagaż w podróży którą nazywamy życiem.Niby nie potrzebny do pełnego czerpania przyjemności lecz,żeby doświadczyć pełnie życia powiniśmy zabrać go ze sobą.Nigdy nie pozwolę,żeby na moich oczach któryś z moich znajomych czuł się smutny nigdy na to nie pozwolę!
Przyjaciel mój to był niesamowity gość na pewno jest w dobrym miejscu,my ludzie mamy to do siebie,że przez takie zdarzenia stajemy się albo silniejsi albo słabsi,lecz także staramy się z tym żyć po jakimś czasie zapominamy.Lecz czy na pewno?Ile razy nagle widzimy osoby które jakimś cudem znalazły się w tym samym miejscu co my ile razy przypomina nam się nasz stary znajomy z przedszkola ile razy leżeliśmy na plecach myśląc czy dobrze wybrałem.Każdy ma czasem dni którymi którymi się waha.Tak mówi wam to nerd który rozegrał więcej rozgrywek w D&D niż pokerzysta w kasynie w Los Angeles.Lecz zawsze znajdzie się te jasne światło czasem później niż tego byśmy chcieli życie nie jest proste i pewnie wiecie to już nie od dziś lecz mimo to jest piękne.Nie raz odczujemy łańcuch pokryty ostrymi jak brzytwa igłami na sercu nie raz złapiemy ten oddech nie raz uderzymy się pięścią w klatę.Rozwodzić się nie warto jak to mówią będzie co będzie lecz przysięgam wam,że będzie dobrze mimo,że jestem pesymistą głęboko wiem,że mimo tych złych chwil nadejdą te dobre chwilę.
Podsumowując czy na pewno zapomnienie to nie jest wymysł naszej wyobraźni sądzę,że tak mimo,że ktoś ma krótką pamięć nigdy nie zapomina się chwil tak może się zdarzyć,że na daną chwilę nie będziemy kogoś pamiętać lecz mogę się założyć,że przypomni się wam jak sobaczycie jego twarz uśmiech lub inne charakterystyczne cechy.Dla osób które mają to fobię polecam nie przejmować się tym naprawdę ludzie was zapamiętają bez względu czy jesteście cichutkimi myszkami czy szalonym mistrzem tańca flamenko nie zapomnimy o was zostawcie po sobie też ślad nie załamujcie się nie siedź z tyłkiem w fotelu i nie czytaj już zbyt długiego posta którego autor nawet nie umie poprawnie robić przecinków tylko STWÓRZ COŚ PIĘKNEGO czy to obraz,film,post,szkic,animacje,rzeźbę w drewnie,robotę ręczne itp.!Podziel się z tym mimo,że na pewno znajdą się słowa krytyki rób to co kochasz nie wahaj się nie odwracaj głowy za siebie idź prosto niczym w przygodzie doskonal się i na pewno osiągniesz sukces,ponieważ pasja to coś więcej niż talent.To jest lepsze paliwo,niż paliwo napędzające silniki NASA.
Dziękuje za przeczytanie tego postu jak zawsze pisałem to co myślałem z mojego serca.Dziękuje wam za takie wsparcie,oraz chciałbym podziękować moim znajomym którzy byli są i będą ze mną do końca mimo,że nie zasługuję na ich przyjaźń bo to są najlepsi ludzie,możliwe nawet,że lepsi od Deadpoola. Pamiętajcie,że każdy ma swoją opinie jeśli ktoś by chciał podzielić się nią zapraszam do napisania komentarza albo jeśli chce bardziej prywatnie śmiało pisać na cdx.jimdo@wp.pl . 

Brak komentarzy: