niedziela, 24 stycznia 2016

Bo życie bez stresu byłoby nudne

  
   Siemanko mam nadzieję,że mija wam miło czas chciałbym dzisiaj poruszyć problem a raczej rozkmine czy jakbyśmy żyli w świecie idealnym tzw. ,,utopii" czy czulibyśmy radość z życia czy nadal byśmy mogli cieszyć się z naszych sukcesów. 
   Zastanawiałem się na tym bardzo długo i wniosłem z tego dużo wniosków. Ludzie to ciężki gatunek, wiem wydaje się to śmieszne lecz taka prawda w przeciwieństwie do innych stworzeń,żeby człowieka zadowolić nie wystarczy mu pożywienie i woda. Nasz gatunek szuka ekscytacji czegoś czego nie możemy osiągnąć szukamy celów które nie są tak łatwe do spełnienia.
  Duża część rodziców ukrywa przed własnymi dziećmi jak okropny jest ten świat i nie chce dziecko narazić na niepotrzebne przykrości.W moim wypadku było inaczej rodzice od razu pokazali mi,że świat nie jest tak piękny jak opisują w książkach.Lecz zawsze pokazali mi,że nawet mały gest może zmienić tysiące a nawet miliony istnień.Nie jest też to powód do dumy lecz bardzo często widzę i raczej wy też doświadczacie przemocy.Jeśli nie wy to na pewno wasze otoczenie.Widzicie często jak kogoś biją i nie reagujecie,na pewno stoicie jak słup soli.Owszem zdarzają się wyjątki,lecz zazwyczaj kończy to się wyśmianiem.Sam osobiście jestem osobą która nie pozwala nikomu bić drugiego człowieka,mam gdzieś co mogą myśleć o mnie inni lecz na pewno nie pozwolę,żeby na moich oczach bito niewinną osobę.Nie wyobrażajcie sobie mnie jako wielkiego mięśniaka który niczym ,,one punch man" może powalić przeciwnika na łopatki.Nie często to ja obrywam taka prawda lecz nigdy nie pozwolę,żeby osobie poszkodowanej stała się krzywda.U mnie zazwyczaj rany szybko się goją.Często ukrywałem siniaki po bujkach i nigdy nie chciałem o nich mówić. Heh nawet osoby które były atakowane często udawały,że mnie nie znają. Nwm może jestem skończonym idiotą co raczej na pewno jest prawdą.
  Świat nie jest idealny ma więcej wad niż zalet lecz czy to jest dobre moim zdaniem tak.Często ludzie powołują się na choroby osób np. Niepełnosprawność,Porażenie mógowe lecz ostatnio był materiał w telewizji oraz na pewno znajdziecie o nim wiadomości na internecie o dziewczynie która miała porażenie mózgowe lecz mimo tej choroby nie chciała,żadnych wymówek i zdała maturę tak jak reszta jej rówieśników. Często osoby te bardziej cieszą się z życia wszyscy powinniśmy brać z nich przykład.
 Jesteśmy i będziemy doświadczać przykrości czy tego będziemy chcieli czy  nie.Dzięki temu stajemy się silniejszy mimo wielu przeszkód powinniśmy iść naprzód!Nie powiniśmy poddawać się przy pierwszej lepszej porażce nie raz to doświadczymy,lecz to dzieli zwycięzców od przegranych.
 Czy waszym zdaniem stres jest dobry?Napiszcie w komentarzach chętnie się dowiem o waszej opinii!Chciałbym także wam podziękować za wszystko co dla mnie robicie od czytania moich postów po oglądanie moich filmików! 
  

Brak komentarzy: