niedziela, 3 stycznia 2016

Bo marzenia mogą się spełniać!

Siemanko moi drodzy dzisiaj chciałbym napisać parę słów odnośnie mojego zdania na temat Marzeń :D! Tak wiem,po kit ja się wtrącam nie w swoje sprawy lecz chciałbym zaznaczyć,że zawsze chce i staram się być szczery wobec siebie i wobec moich bliskich.Ostatnio usłyszałem,że marzenia są tylko dla bogatych. Przyznam się,że też tak myślałem. Lecz teraz mogę z dumą powiedzieć,że to same brednie dla osób leniwych które muszą sobie znaleść kolejną wymówkę.
Osobiście zawsze pragnąłem zostać animatorem jest to moje marzenie lecz nie umiem rysować przyznaje się :) dlatego mam grafika Kamila wcześniej na pewno o nim wiedzieliście bo to on zaprojektował nasze logo na stronie. 
Wracając do rzeczy ważnych. Powiem wam rzecz którą na pewno mi za pierwszym razem nie uwierzycie WSZYSTKO ALE TO NAPRAWDĘ WSZYSTKO MOŻEMY OSIĄGNĄĆ! Naprawdę nie kłamie was mimo,że czasem będzie nam ciężko,czasem znajdzie się osoba która nas będzie chciała przekonać,że nie nadajemy się do tego,nie poddawaj się walcz. Zobaczysz osiągniesz cel prędzej czy później.To się tyczy praktycznie każdej rzeczy która dla nas ważna. Czy to szkoła czy praca. Walcz i nie poddawaj się!
Zawsze też znajdzie osoba lepsza od nas nie ukrywajmy lecz potraktuj to jako wyzwanie staraj się mu dorównać.Nie traktuj przegranej jako złą rzecz postaraj się wynieść wnioski i nie popełniać błędów w przyszłości.
Wiem często ludzie są złośliwi powiem tak nawet jeśli byłbyś idealną osobą to zawsze znajdzie się osoba która znajdzie w tobie wadę.Wiem,że czasem padniesz na matę i nie będziesz mógł wstać.Wiem,że będziesz mówił,że świat jest niesprawiedliwi. A ja ci nawet nie zaprzeczę fakt świat jest okrutny lecz nie widzisz,że znowu dajesz sobie wymówkę,żeby przestać!?Podnieś się i stań się x2 leprzy nie nawet x100 lepszy bo porażki nas uczą więcej niż wygrane. Osoby które osiągneły sukcess umiały podejmować ryzyko nie poddawały się! Ty też taki bądź! Lecz nigdy się nie zmieniaj na gorsze!

Brak komentarzy: