niedziela, 13 grudnia 2015

Wolność słowa w grach video/animacji/filmikach na yt

Siemka ludziska dzisiaj trochę o wolności słowa,na samym początku chciałbym uprzedzić,że jest to moja opinia i nie chciałbym nikogo urazić tym wpisem więc jeśli masz inne zdanie możesz śmiało napisać w komentarzu swoją opinie.
Dobra zacznijmy od tego dlaczego zainteresowałem się tym tematem oraz dlaczego chciałem napisać o tym post,ostatnio zobaczyłem interesujący wpis na Kotaku. Było to o moderze który chciał przedstawić II wojnę w prawdziwym świetle w grze wolfenstein. Poświęcił na to 4 lata. Odwzorował on min. Obozy koncentracyjne,bunkry,pomieszczenia z gazem. Były to naprawdę drastyczne sceny.Faktem tym zainteresowały się media i oskarżyły modera o nie poprawność moralną oraz za obrazę. Modder zakończył swój projekt z powodu wielkiej ilości krytyki. Prosił Kotaku,żeby już nie pisali o nim postów oraz zapomnieli o tym fakcie. 
I tu się rodzi pytanie jeśli w filmach można pokazywać brutalne sceny to dlaczego w grach które często uważa się za interaktywny film nie można pokazywać prawdziwych realiów świata codziennego? Osobiście uważam,że każdy powinien móc powiedzieć co myśli tak jak ja na tej stronie.Nawet jeśli jest to rzecz kontrowersyjna.Szkoda mi tego moddera i jego 4 lat ciężkiej na pewno pracy. Moim zdaniem został niesłusznie źle potraktowany oraz ukarany grzywną.
Często świat nie chce dopuścić do siebie jak bardzo jest okrutny ten świat. Nie możemy wyobrazić sobie,że na froncie walczą żołnierze.Nie zdajemy sobie sprawy jaki to ból kiedy twój przyjaciel z którym jadłeś śniadanie w canteenie nagle umiera na twoich ręcach. 
Sam jestem osobą co mówi to co myśli i często ludzie się przez to gniewają lecz wole być szczery i nie udawać kogoś kim nie jestem.W mojej pracy codziennej tak samo robię nie udaje kim nie jestem,kocham robić to co robię nigdy nie wstydziłem się tego.
Podsumowując często ludzie nie lubią jak pokazuje się im prawdę jaka ich otacza oraz bardzo często zaczynają się wkurzać z tego powodu,lecz moim zdaniem warto być szczerym mimo,że prawda często może zaboleć.Jednak prawda zawsze wychodzi na jaw przekonałem się wiele razy czasem nawet po 4 latach lecz zawsze wyjdzie niestety tak to już jest.
Wielkie dzięki za przeczytanie tego posta to jest moja opinia i nie chciałem nikogo urazić lecz rozumiem jeśli ma ktoś inny punkt widzenia.Do zobaczenia w następnych postach.
Narazie

Brak komentarzy: