środa, 18 listopada 2015

Pier*** innych bądź sobą!


Siemka ludziska tutaj Łukasz dzisiaj jak zawsze szczery ;) bo obiecałem sobie i wam,że zawsze będe z wami szczery.Dobra słuchajcie wiem świat jest ostro poje**** lecz nie oto chodzi,żeby się poddawać ludzie często ściągają nas w dół niczym kajdany u więźnia nawet życie czasem daje nam po pysku niczym najlepszy bokser. Ponad połowa z nas się poddaje,często prowadzi to do czegoś gorszego niż tylko zły humor. Ludzie kurde jeśli przynajmniej do 1 osoby przemówi ten post to będę szczęśliwy.
Jestem zdania,że każdy ma talent bez wyjątku oraz każdego stać na zrobienie czegoś dobrego.Często my porzucamy nasze marzenia bo wydaje nam się,że nie uda nam się. I powiem wam jedno na pewno wiecie,życie nie jest usłane kwiatami, lecz mimo problemów jeśli się nie poddasz i będziesz walczył do końca niczym Rocky Balboa w swoim ostatnim starciu to na pewno  osiągniesz swój cel.Często dajemy sobie cień i tylko zganiamy na to winę.W życiu nie chodzi ile ciosów dostaniesz w pysk tylko jak szybko się podniesiesz.
Czasem nasz cel nie ma końca,lecz powtarzam Ci nie poddawaj się!Czasem efekty dostrzegniesz po 6 miesiącach a nawet po 2 latach!Jeśli nie masz już sił spójrz w nocy w gwiazdy i kurde pomyśl,że wielu z nas na tym świecie było i osiągneło swój cel mimo wielu nie powodzeń.
Szczególnie nienawidze szkół za to,że często inni uczniowie podcinają innym skrzydła. Powiem jedno Pierd** ich naprawdę mniej to w du*** jesteś zajebistą osobą pamiętaj to.Nigdy nie porzucaj marzeń bo bez Marzeń człowiek jest jak mucha przy gów*** niczego nie osiągnie tym.Lecz dzięki marzeniom morzemy osiągnąć wiele wspaniałych rzeczy uwierz mi jeśli nie porzucisz chęci oraz nadzieji na pewno za parę lat to ty będziesz się śmiach z tych gównia*** którzy ciebie komentowali ;)! 
Dobra to tyle na dzisiaj mam nadzieję,że was zmotywowałem napisałem tego posta bo sam ostatnio miałem ostrą depresję lecz dzięki moim znajomym już nigdy nię się nie poddam.Potrzebowałem coś w stylu tego lecz na internecie nic nie znalazłem więc napisałem ten oto wpis mam nadzieję,że wam się podobał ;)!

Brak komentarzy: