wtorek, 14 października 2014

Piękna/Straszna/ I co to kurde ma być!? Czyli moja recenzja Alien Izolation.





Siemka czytelnicy jak wam mijają dni w szkole? Mam nadzieję,że przyjemnie. Od paru tyg brakuje postów na mojej stronie jest to spowodowane tym,że mało się dzieję w branży gier video oczywiście mógłbym opowiadać jak to Shadow Of Mordor wciągnął mnie lecz teraz jest mowa o Alien Izolation czyli o moim zdaniem najlepsza gra z gatunku Survival Horrorów.

Zacznijmy od tego,że gra wygląda wyśmienicie od modeli postaci po system oświetlenia po prostu super. Co tyczy dźwięków także są dopasowane idealnie.Gra jako jedyna przynajmniej tak mi się zdaję, ma model respawnowania się potworów w różnych miejscach.Za każdym razem kiedy nie uda nam się to nasz prześladowca czyli Nekroman czyli kosmita będzie się pojawiał w różnych miejscach. Nie oznacza to jednak,że będzie on ciągle w tym samym miejscu stał kosmita będzie szukał po kątach NAS oraz będzie się wspinał w szybie wentylacyjnym. Nasza postać jest bezbronna i nie może zostać złapana przez kosmitę w przeciwnym razie  gra się zakończy i będziemy znowu kontynuować od punktu zapisu.Sama stylistyka gry jest zrobiona na wzór lat 80 od komputerów po  kostiumy astronautów.

Gra jest niesamowita pod każdym względem rekomendowałbym ją osobą które lubią gry typu Amnesia jeśli lubisz gry które wystraszą cię psychicznie a nie poprzez wyskakujący obraz ta gra jest dla ciebie.

OCENA:
8.5/10

Brak komentarzy: