piątek, 5 września 2014

Proszę to przeczytać.

Witam tu Lukaszxbox ten post wyjątkowo ten post nie będzie o grach.Chciałbym wam powiedzieć dlaczego pomagamy dzieciom z naszych pieniedzy ze strony.Słuchajcie wiem,że jak oglądamy wiadomości to mówimy czasem jakie to okropne rzeczy dzieci które są chore,lecz potem zapominamy o tym i nic nie robimy z tego.Lecz my redakcja CDX nigdy nie zapominamy,niestety jeden z naszych przyjaciół nie podam imienia gdyż ta osoba sobie nie życzy lecz spotkała go smutna rzecz u jego brata wykryto guza lecz w takim miejscu gdzie polskie lasery i jego brat musi jechać za granice,żeby to wyleczyć liczy się każdy dzień.Na temat gorszego jego rodzina niestety nie ma pieniędzy na wyjazd oraz na operacje.I tu staram się stawić ja i moja redakcja chcemy pomóc rodzinie uzbierać pieniądze na operacje lecz jeszcze nie wiemy ile to wszystko wyjdzie.Naprawdę trzeba pomóc.Tak wiem,że część was będzie miała to w dupie za przeproszeniem bo ich to nie dotyczy itp. lecz taka historia może się też przydarzyć wam albo waszym znajomym.Tym postem chciałbym też wam uświadomić,że naprawdę cieszcie się życiem bo czasem może ono minąć szybciej niż się spodziewamy.Mam też nadzieję,że uda nam się pomóc Bratu mojego przyjaciela oraz uświadomiłem wam,że trzeba pomagać!

Brak komentarzy: