sobota, 27 września 2014

Informacje na temat redaktora ulubione gry:Lukaszxbox

Siemanko czytelnicy i jak wam studia/szkoła mijają?Mam nadzieję, że dobrze oraz,że poznaliście pełno nowych osób wracając do rzeczy czyli do moich ulubionych gier zacznijmy od tego,że jestem starym wyjadaczem chleba i nie zdziwcie się jeżeli na liście pojawią się gry sprzed 20-25 lat. Po za tym pamiętajcie,że każdy ma inne gusta i nie znaczy to,że jak ja lubię coś to wszyscy od razu muszą to polu biec.
Zaczynajmy więc: 
Ulubiona przygodówka point and click:
To raczej każdy czytelnik mojej strony wie ale jeżeli nie to już pisze jest to Deponia wszystkie części.Gra ma niesamowity klimat oraz opowieść oraz jedynego bohatera do którego zawsze się porównuje Rufusa. Moim zdaniem ta postać jest tą jedyną która najbardziej do mnie pasuje. Naprawdę polecam grę nie dość,że jest tania to jeszcze jest strasznie grywalna.
Ulubiona MOBA:
Tu bez zdania góruje Dota 1 oraz 2.Była to pierwsza gra z gatunku MOBA oraz powstała jako mod do Warcrafta do dzisiaj uważana jest za matkę wszystkich MOB.Przygodę z dotą zacząłem od moda czyli 1 uwielbiałem tą grę z powodu,że zawsze się liczyła drużyna oraz dobra strategia do dziś gram w dote i planuje wyjechać na zawody E-Sportowe ale narazie to tylko marzenia.Już niedługo też planuje robić livy z meczów oraz komentować różne rozgrywki.
Ulubiona gra z gatunku FPS
I tu miałem dylemat pomiędzy HALO,QAKE oraz ARMA.Z jednej strony mamy zje***** gry akcji a z drugiej pokazanie realistycznego pola bitwy.Do halo nie ma wyjątku,że jest to moja ulubiona gra wo gule.Arma natomiast z modem DAYz przyniosła wiele usprawnień w dziedzinie survival horror.Leacz moim zdaniem nadal wygrywa Halo pod względem grafiki zmienia co wydanie.
Ulubiona przygodówka :
Słyszeliście o Nathanu Drake? Jeśli nie znacie tego szalonego podróżnika to powinniście zagrać w wszystkie części Uncharted dla tej gry warto kupić konsole ps3.
Ulubiona strategia RTS :
No oczywiście seria Starcraft to nie ma wątpliwości,że ta seria stała się legendom gier RTS lecz mam też jeszcze jedną ulubioną jest to cilivizacja V.
Ulubiona gra Survival Horror:
Ciężko powiedzieć przyznam bo lubie ten gatunek jak,żaden inny lecz raczej jak narazie najlepiej wychodzi DayZ mod na razie, ponieważ dużo gier jest w fazie alpha i nie wiadomo co dalej z nimi podzieję.
Ulubiona gra MMO:
Jak zawsze stary wyjadacz musi powiedzieć,że World of Warcraft nie ma innej jak na razie tak dobrze zrobionej gry MMO.
Ulubiona gra RPG
Tutaj 3 tytuły seria Finall Fantasy,
Ciąg dalszy już wkrótce

Brak komentarzy: