niedziela, 6 lipca 2014

Pytania i Odpowiedzi czyli Q/A

Siemka ludziska mam nadzieję,że wam miło mijają wakacje jestem tu dla was i tylko dla was dostałem masę pytań więc postaram się na wszystkie odpowiedzieć w kilku częściach.

  • Jakie jest twoje marzenie i czy kiedyś może się ono spełnić.
Hmm trochę zaskoczyło mnie to pytanie lecz nie będę ukrywać mam 2 marzenia,są to:
-Bycie zawodowym animatorem w Techlandzie
-Podróż na targi E3 i Gamescom oraz w inne kraje
Nie wiem czy te marzenia się spełnią lecz dla mnie marzenia są tylko po to,żeby wmówić sobie,że będzie lepiej a tak nie jest.(ale ze mnie pesymista co nie?)No cóż tak sądzę jestem szczery do bólu nic nie poradzę.

  • Kiedyś pisałeś,że strona będzie miała radio gdzie ono jest?Nie chodzi mi o to MP3.
Tak wiem radia nadal nie ma nic nie poradzę staram się zrobić te radio tak,żeby było najlepsze na świecie oraz inne niż wszystkie te radio ma być dla graczy którzy będą dowiadywać się od najnowszych wiadomości ze świata gier,ciekawostek,wywiadów z różnymi wykonawcami oraz co najważniejsze muzyki.
  • Do jakiej postaci z gry jesteś najbardziej podobny pod względem charakteru oraz wyglądu?
Fajne pytanie naprawdę mi się to spodobało hmm chyba Krotosa z god of war bo mam takie muskuły jak on :-D oczywiście żartuje jestem prawie klonem Rufusa z Deponi ten sam charakter te same poczucie humoru.
  • Czemu nie ma nikogo na Live czacie/Czemu nikt prawie cie nikt nie ogląda na yt/czemu nie ma filmów na yt.
Z live czatem pomysł nie wypadł fakt zdarzają się osoby które czasem są na tym lecz jest ich naprawdę mało około 5.Co do yt sprawa jest prosta nie każdy kto lubi czytać blogi lubi np oglądać filmy na yt.Nie dodaje filmów na yt ponieważ mój tymczasowy komputer nie wytrzymuje obróbki filmów.Jednak często robię livy z horrorów na razie przestałem,ponieważ na razie nie ma dobrych horrorów.
  • Czemu znowu tak jest mało postów?
Mam plany robić dla was gry na razie mogę to nazwać fazą ALPHA lecz może niedługo...
  • OSTATNIE PYTANIE!Czemu sklep jest zamknięty?
Muszę po prostu zdobyć pozwolenie na sprzedaż różnych produktów na stronie.W sklepie będzie można kupić koszulki z naszym logo,nieśmiertelniki oraz gumowe zielone opaski na reke.

Tak dotarliśmy do końca pytań jutro odpowiem na inne mam nadzieję,że na razie zaspokoiliście wiadomości o mnie oraz stronie do zobaczenia.

Brak komentarzy: