piątek, 25 lipca 2014

Plany na przyszłość czyli co dalej z stroną oraz parę informacji.

Witam z góry was przepraszam za to,że narazie nie pisze postów jak wiecie są wakacje jednak ja pracuje nad 2 projektami które chce skończyć pod ich koniec.
Pierwszym projektem jest gra RPG oparta na silniku unity która będzie historią którą bedziemy opowiadać sami.Faza alpha gry jest planowana za 3 miesiące mam nadzieje,że wam się spodoba.
Drugi projekt jest dla tych którzy lubią oglądać moje livy w najbliższym czasie planuje kupić nowy lepszy komputer oraz internet co pozwoli mi robić livy lepszej jakości z lepszych graficznie gier.
Chciałbym wam podziękować za wsparcie które darzycie mi każdego dnia czy to granie razem w Dote czy pisanie komentarzy na stronie bądź same wejście na stronę.Serdeczne dzięki oraz postaram się robić więcej postów.

Brak komentarzy: