piątek, 6 czerwca 2014

Z innej beczki czyli tęsknota za jedną z najlepszych kapeli czyli:YFM!

Stara kapela którą miałem zaszczyt dla nich animować szkoda,że już nie robimy już muzyki lecz nigdy spędzonych razem czasów nie zapomnę.Czasem wystarczyła obecność was i waszej pasji do muzyki.Ja byłem tylko tępym narzędziem lecz dzięki waszej pomocy te tępe narzędzie nauczyło się wiele rzeczy w każdej z waszej piosenki jest jakiś związek z dorastaniem oraz moim i każdego innego gamera życia w szkole nie każdy to zauważa.Dzięki wam wiem co chciałbym robić w przyszłości.Głównie chciałbym podziękować Jessiemu oraz Rayowi którzy wszystkie te utwory pisali sami oczywiście raz po raz dołączali do nich różne osobliwości tak jak:Dumbfoundead itp.Czemu pisze o YFM?Uważam,że należy to się im oczywiście Ray William Johnson nie czyta mojego bloga lecz niedługo planuję z tą osobą zrobić coś dla was na pewno wam się to spodoba ;-).Jednak wracajmy co do YFM najbardziej podobało mi się to,że razem z kapelą evulowała  animacja zawsze było trzeba było nauczyć nowej technologi (czas około 3 tyg do zrobienia animacji).Pomysły także były niesamowite każdy miał swoją wizje zrobienia własnej animacji postaci itp.Najgorzej było mierzenie się z czasem jeśli się nie wyrabiałeś to wylatywałeś proste oczywiście żartuje Ray nikogo nie wylał co dziwne ;D lecz ciesze się,że mogłem im pomóc.















DZIĘKI YFM!!!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

kompletnie nie rozumiem tego postu wszystko jest napisane bez ładu i składu

Anonimowy pisze...

kompletnie nie rozumiem tego postu wszystko jest napisane bez ładu i składu