niedziela, 25 maja 2014

Trochę o mnie czyli odpowiadam na pytanie czytelników!


1.Jak się nazywasz oraz jak mamy się do ciebie zwracać?
Zacznijmy od początku mój nick brzmi Lukaszxbox jak sama nazwa sugeruje moje imię to Łukasz najlepiej,żebyście do mnie się zwracali do mnie Lukasz bądź Luki :-).

2.Czym się zajmujesz w wolnym czasie?
Zazwyczaj nie mam wolnego czasu bo cały dzień siedzę przed kompem i pisze posty,oczywiście żartuje jak mam wolny czas,często jeżdżę na skateboardzie,słucham muzyki siedząc w parku bądź 
programuję stronę.

3.Słyszałem,że jesteś animatorem to prawda?Jak się o tym dowiedziałeś jak zacząłes,oraz  na czym polega ta animacja i jak najlepiej zacząć animować?(złączyłem te pytanie,ponieważ są o tym samym)
Tak jestem animatorem,dowiedziałem się sam o tym sam jak zacząłem?Otóż robiłem animacje dla zabawy po prostu nikt mi nie płacił po prostu lubiłem gdy od razu widziałem wyniki mojej pracy,aż pewnego dnia poznałem Marco mój przyjaciel z Anglii (naprawdę spoko ziomek nadal mam z nim kontakt)zapoznał mnie z Rayem który jest moim ulubionym komikiem oraz wykonawcą utworów tak apropo z kapeli YFM i tak zaczęła moja ,,przygoda"nawet nie wiecie jak się ucieszyłem z wiadomości,że będę mógł robić animacje dla najlepszej z kapel.Lecz niestety jedyne co umiałem to podstawy animacji czyli same poruszanie koniczynami.Modeli postaci także nie umiałem sam tworzyć i miałem w programie tylko gotowce.Lecz dzięki pomocy znajomych moje zdolności zostały poprawione od poziomu 1/10 do 10/10 (ale skromność co nie =D) od razu napisałem do Raya,że chce dla nich zrobić animacje okazało się,że nie jest tak prosto dostać się do nich oraz nie obiecują sławy lecz mnie to nie powstrzymało.Dowiedziałem się,że mają oni więcej niż 1 człowieka od animacji mają całe studio :-D więc szybko chciałem dołączyć do nich i tak zrobiłem byłem najmłodszy jednak to i tak mnie nie powstrzymało oczywiście wszyscy gadali po angielsku lecz ciesze się,że od dziecka gadam po angielsku jak po polsku więc mi to nie przeszkadzało.W grupie mieliśmy 12 tak przynajmniej pamiętam nazywało się chyba Cosmic Toast Studios czy jakoś tak niestety nie pamiętam.Niestety moje zdolności graficzne nie pozwalały na stworzenie postaci lecz dzięki pomocy grafika moja wymarzona postać została stworzona(typowy nerd).

4.Skąd masz grafikę na stronie?Samodzielnie zrobiona i w jakim programie?
Zacznijmy od tego,że moje zdolności graficzne nie są zachwycające.Logo i szyld nie zrobiłem ja tylko super ludzie którzy pomagają innym a są to:
-Logo stworzył jakkek2012
-Natomiast szyld stworzył Gendzi!
Wszystkie wymienione osoby,chciałbym serdecznie polecić oraz zachęcić was do odwiedzenia ich kanałów na youtubie oraz dania im serdecznego kciuka w górę :-).
5.Czy planujesz wyłączyć stronę?
Nie nawet nie przyszło mi to na myśli tak wiem dodaje coraz mniej postów jednak nie jest to spowodowane rozleniwieniem się moim bądź braku wolnego czasu.Chce zrobić dla was niesamowitą niespodziankę która na pewno wam się spodoba.
6.Czemu popełniasz tyle błędów ortograficznych np:tu tu tu i tu tak ciężko jest czytać słownik?!?!?!?!?
Nom niestety robotem nie jestem oraz z orografii tak samo jak z grafiką wymiękam czasem także dużą rolę odgrywa także zmęczenie często posty pisze w nocy ponieważ za dnia często jestem na dworze.


To tyle na dzisiaj jeśli macie jakieś pytania oprócz wymienionych:
napiście komentarz bądź wiadomość na LIVE CZACIE!




3 komentarze:

Anonimowy pisze...

checmy wiecej postuw!!!!

Anonimowy pisze...

czemu nie ma postów?

cdx.Jimdo.pl pisze...

POSTY BĘDĄ W PONIEDZIAŁEK ;-)