wtorek, 11 lutego 2014

Nowa seria na stronie!


Witam jak wiecie jest ciężko wybić w internecie,szczególnie strimerom,youtuberom oraz blogerom. .Sam osobiście wiem jak jest ciężko zdobyć przynajmniej 2 osoby które będą cię oglądały prawie co dziennie.Ja to postanawiam zmienić chce pomóc tym co zasługują na dużą ilość widzów a mają jedynie 5-10 widzów bądź mniej.Jeśli chcesz,żeby to akurat twój kanał/strona została pokazana na mojej stronie wystarczy,że  napiszesz do mnie na cdx.jimdo@wp.pl  i podasz dlaczego twój akurat kanał jest wyjątkowy.Oczywiście osoby które będe uważał za godne polecenia dodam samodzielnie.Mam nadzieje,że odwiedzicie osoby do których dam linka i dacie im te same wsparcie co mi.Niezapomnijcie napisać od kogo jesteście.To tyle na dzisiaj mam nadzieje,że spodoba wam się ta akcja i pomożecie innym :-).


TRZYMAJCIE SIĘ

Brak komentarzy: