wtorek, 11 lutego 2014

Moje wrażenia z gry Elder of Scrolls Online Beta oraz innych produkcji Bethesdy


O Bethesdzie słów kilka
Jak wiecie przez dłuższy czas trochę zaniedbałem dodawanie postów w dziale newsy niestety nic ciekawego się nie działo w świecie gier.Twórcy nie dawali żadnych informacji na temat swoich nadchodzących produkcjach.Lecz gdy dowiedziałem się,że nadchodzi Beta gry Elder Of Scrolls nie mogłem się doczekać.Grałem w poprzednie części tej sagi Elder of Scrolls od Areny po Skyrima.Bete grałem dnia 8.02.2013 i szczerze mówiąc troche się zawiodłem na studiu Bethesdy zawsze te studio podziwiałem za robienie niesamowitej fabuły oraz rozgrywki.Światy w ich grach były wyjątkowe i zawsze można było się uraczyć przepięknymi widokami.Niestety czym nowsze gry wychodzą pod znaku firmy Bethesdy tym bardziej się zawodzę.Tak oczywiście,że jest lepsza grafika ale co z tego jak fabuła jest stawiana jest na drugie miejsce.Pamiętam jeszcze czas gdy dostałem pierwszego Fallouta jak odpaliłem grę to zaskoczyła mnie grafika tego czasu to była naprawdę dobra.Ale dopiero fabuła okazała się mistrzostwem nigdy nie grałem tak gry że chciałem się dowiedzieć co się stanie gdy np. Pomogę jednej osobie a co się stanie z drugą.Obsada aktorska też nie miała niczego sobie  aktorzy widać,że się przyłożyli do ról.Dobra zacznijmy wreście pisać o Becie Elder of Scrolls Online.

Beta i wrażenia
Tak oglądałem dużo filmów na temat Elder Of Scrolls Online od targów E3  po dzień dzisiejszy.Niestety uważam,że Bethesda zaczyna robić gry tylko dla pieniędzy nie zrozumcie mnie źle chodzi mi o to,że czuje się w tej Becie jagby została ona zrobiona na przymusł brakuje jej tego ,,czegoś".Wkurza mnie to np,że jak chcemy stworzyć postać rasy templariusza  musimy najpierw kupić  wersje kolekcjonerskąj do gry żeby tą postacią pograć dla mnie bez urazy ale to trochę gówno.Dla gry na którą wydałeś 60$ i 50$ miesięcznie musisz kupić jeszcze wersje kolekcjonerską żeby mieć 3 rasę!?Ale najlepsze jest to,że ci którzy kupią pre-order nie będą musieli kupywać wersji kolekcjonerskiej i będą mogli wybrać dowolna rase i przymierze.Poza tym tworzenie postaci przebiega dobrze i możemy stworzyć naszą podobiznę w wersji czarnego elfa albo norda jak ktoś lubi tworzenie postaci napewno będzie zadowolony.Po stworzeniu postaci rozpoczął się główny qest który nie zachwycił mnie wyjątkowo nic nowego zwykły tutorial. Z drugiej strony natomiast pokazano przyzwoitą grafikę oraz genialnie zaprogramowany system oświetlenia.System walki jest dobry lecz przez lagi spowodowane nadmierną ilością ludzi grającym na jednym serverze było ciężko cokolwiek zabić.Zadania w grze są fabularnie dobre lecz gdy jest dużo osób na serverze robienie qestów staje się problematyczne.Problem leży w tym,że każdy na serverze ma takiego samego klienta czyli ma tak samo jak my oznacza to np gdy my otworzymy serverze skrzynie i zabierzemy z niej rzeczy to inni gracze nie beda juz mogli z tej skrzyni korzystać i beda musieli poczekac na respawn itemkow niestety tak samo jest z czesciami do qesta ;-(.Ogółem stwierdzam tak jeśli nie grałeś/grałaś serie elder of scrolls to gra może ci sie spodobać a jeśli grałeś w poprzednie części to bym nie polecił jak narazię.
Mam nadzieję,że nikogo nie uraziłem moją recenzją pracowników Bethesdy oraz fana tej gry to jest tylko moja recenzja nie mam nic przeciwko jeśli ktoś ma inne zdanie.

Brak komentarzy: