niedziela, 19 stycznia 2014

Zaproszenie do wspólnej gry:DayZ

Cześć moi widzowie tu wasz stary redaktor strony CDX mam nadzieje,że nie macie mi za złe,że nie dodaje żadnych postów narazie na stronie dzieje się tak ponieważ nie mam wystarczająco czasu na razie żeby pisać nowe ciekawoski posty oraz inne sprawy w uniwersum gier video.Najmocniej przepraszam was za to lecz nie zależy to ode mnie jednak mam nadzieję,że za 2 tyg wszystko wróci do normy i znowu będziemy nadawać stałe informacje.
Chciałbym was zaprosić do wspólnej gry: dayZ standalone mój nick na steamie to Lukaszxbox i jak ktoś chce z nami zagrać musi spełnić pare warunków:
-Mieć przynajmniej 14-16 lat
-Znać się przynajmniej troche na zasadach gry w DayZ
-posiadać mikrofon oraz steama
-oraz posiadać oryginalną wersje DayZ
Zasady są proste jeśli ktoś ma np 13 lat i chciałby z nami pograć nie ma problemu. Server możecie sami wybrać bo to jest mi obojętne jeśli chcecie się coś spytać a nie macie np gry DayZ to zawsze możecie napisać komentarz zawsze odpowiem.
To tyle na dzisiaj mam nadzieje,że się spotkamy w grze.

Brak komentarzy: