poniedziałek, 18 listopada 2013

Premiera PS4 oraz moje wrażenia

 Dzisiaj 16.11.2013 rozpoczęła się kolejna generacja konol  z marki playstation narazię tylko mogę wam powiedzieć że byłem mile zaskoczony faktem że konsola jest strasznie mała lecz bardzo w dobrej jakości.Kontroler zaś jest również dobrze zrobiony analogi oraz touchpad działają bez zarzutów system dual schock odpowiadający min kierowanie padem został \znacznie poprawiony od poprzedniej generacji. Narazie nie mogę powiedzieć wam jak się gra w gry na playstation 4,ponieważ jeszcze takich gier dobrych nie wyszło.Lecz mogę wam zagwarantować,że konsola będzie nam starczała na setki godzin przyjemnej rozgrywki.Testowałem assasina 4 na nim i powiem wam,że niesamowite wrażenia przyniosła mi ta produkcja o niej w późniejszych wpisach.Moja opinia jest taka:fani konsoli ps3 nie zawiodą się a ci co nie mieli konsoli ps3 na pewno będą pod wrażeniem jaka dobra ona jest.

Brak komentarzy: