poniedziałek, 4 listopada 2013

Moje wrażenia z Dying Light demo!

Przyznam wam się,że produkcje techlandu nie wiem czemu ale bardzo mnie wciągają chociaż do dying light podchodziłem letko sceptycznie nie sądziłem,że okaże się ona taka dobra.Na samym początku przyznam się,że letko nie ogarniałem kombinacji guzików na padzie ale po zaledwie 1 min przyzwyczaiłem się i szło mi nawet nieźle miałem 5 min,żeby wypróbować demo i powiem wam,że w zupełności mi to wystarczyło,żeby ocenić wady i zalety produkcji.
Na samym początku pokazał się przepiękny otwarty świat i mnóstwo różnorodnych zobie.Interface został bardzo dobrze zrobiony o wiele moim zdaniem był bardziej przejrzysty niż w innej produkcji techlandu:Dead Island.Najbardziej podobały mi się szczegóły graficzne gry każdy zombie wyglał innaczej inne:ubranie,fryzura,oczy itd.W grze nie spodkamy nie tylko zombie spodkamy także ocalałych niektórzy oczywiście będom przyjaźni a drudzy wręcz przeciwnie.Pytałem się ludzi od techlandu i powiedzieli oni,że zależnie od pory dnia zombie będą mocniejsze lub słabsze nie wiem na 100% czy warunki pogodowe też będą działały systemem randomowym przekonamy się już niebawem.
Plusy:
-niesamowity zróżnicowany świat
-niesamowity klimat
-niesamowita grafika
-niesamowite zombie
-ogółem wszystko niesamowite
Minusy:
-Martwie się tylko,żeby nie było jak z dead island
-czyli możliwe bugi ale raczej nie

Brak komentarzy: